חברה ישראלית טוענת: הילארי קלינטון ודונלד טראמפ קרובי משפחה

ישראל פריי 1 Comment on חברה ישראלית טוענת: הילארי קלינטון ודונלד טראמפ קרובי משפחה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נחשף קשר משפחתי בין דונלד טראמפ והילארי קלינטון, המתמודדים על נשיאות ארצות הברית. מחקר שערכה חברת ההיי-טק הישראלית MyHeritage, מצא כי המועמד הרפובליקני והמועמדת הדמוקרטית שנוהגים להתעמת זה עם זו במהלך המירוץ לנשיאות ארה"ב, הם בעצם קרובי משפחה.

זה לא הגילוי המפתיע היחיד במחקר – מתברר שטראמפ וקלינטון הם צאצאים למשפחת המלוכה של המלך אדוארד השלישי, עניין פעוט של 18 דורות אחורה בזמן…

המחקר על קלינטון וטראמפ בוצע על ידי חברת Geni.com שבבעלות חברת MyHeritage. ל-MyHeritage מאגר דיגיטלי עצום הכולל מיליארדי פרופילים באילנות היוחסין ומסמכים היסטוריים, וטכנולוגיה חדשנית של הצלבת מידע.

לדברי אהרון גודפרי, סמנכ"ל השיווק בחברה, "דווקא בגלל הפערים העצומים בהשקפות העולם של שני המועמדים לנשיאות, היה מעניין לגלות שהשניים חולקים היסטוריה משפחתית משותפת".

חברת MyHeritage מציעה פלטפורמה לבניית אילנות יוחסין בטכנולוגיה מתקדמת של הצלבת מידע, במטרה לאפשר למשתמשים לגלות, לשמר ולשתף היסטוריה משפחתית. במערכת כיום כ-81 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. החברה מזמינים את כולם להיכנס, להזין את פרטיכם, ולגלות היסטוריה משפחתית ענפה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מדהים!!
    אבל מעניין מה היה קורה אם היו חוקרים 100 דורות אחורה אולי היה להם קשר עם ביבי נתניהו??? או עם להבדיל איזה מלך ערבי??